Is i hallen

 
...blev det ju till slut och glad som en Prima Ballerina hoppade jag i sommarkläderna, intog balettens 3dje position och frös den platta röven av mig....har jag aldrig varit i en ishall tidigare, vha?!
 
Well...20 i publiken inklusive Målvaktsmamman premiärminglade till Lerum J18:s första träning
 
och Världens bästa Målvakt spelade sig vidare mot mammans VIPbås i Air Canada Center en ny säsong med nya möjligheter....grym trots sitt längsta hockeysommarlov ever!
 
Trevliga ledare, trevliga spelare och trevliga föräldrar......tappar han sugen svär jag på en ubergammal grav att koka kaniner i en ishall nästgårds....letmetellya!
 
Livet på en Målvaktspinne.....heja Lerum!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0