Korkad hjälpreda

 
Det var inte så att jag kom hem med Ett skepp lastat med Champagne efter den här semestern (då hade Världens bästa Målvakt fått stå i mål utan skydd den här säsongen) MEN! Alldeles väldig länge har jag malt men inte kommit till skott pratat om att köpa en kork som håller bubblorna i........well, what ever you chose with bubbels!
 
Det här är alltså vad jag fick med mig hem från Epernay -dessutom köpt i farten på hotellet vid slutbetalning. Så, förutom att jag borde få betalt för produktplacering av FinnCrisp kan jag bara, efter produkttest -1korkad flaska Cava ca 10 dagar -ABSOLUT VÄRLDSKLASS!
 
Så här sitter jag nu tillsammans med...."The old guy". Jepp, den gamle magplatteräven har ju blivit utbytt, hamnat på balkongen och till det finns det finns VERKLIGEN en anledning, let me tellya! Grannarna måste tro att jag haft ihjäl, om inte någon i min familj, så kanske någon som man tycker borde skaffa sig ett liv -Its me and Stinky so to say........
 
så därför kan vi prata om nåt roligare....typ att min balkong har börjat blomma igen -helt hejdlöst...Bra så!
 
 
Slutminuter för Göteborgs Kulturkalas och jag ska möta upp Sköna Bönan Christina för en sista Langos och lite styrdans till Arvingarna på Packhuskajen....nähäpp -dags och hoppa i trosorna!
 
 
Fridens!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0