Livat på Landet!

 
....har dom det verkligen och så här fint hade Cilla (en av mina Bräckeflickor) och Anders dukat upp för The Kräftskiva 2013. Husfrun styrde upp dukningen.....
 
medans vi övriga deltagare äntrade Landvetterskogarna (ni fattar hur långt hemifrån jag vaaar) för en väry avancerad poängpromenad -visst ser det bekymmersamt ut!?
 
 
Nääe, inte särskilt slitsamt förrens det var dags för utslagstävling (jag och Lotta B är verkligen tjejer med stil...vahha!)
 
som såklart GHT - Goalie Hockey Team vann. Taktik, tja... L-G var den enda som kunde spika jättehårt så jag körde på att springa så fort som möjligt mellan honom och hammaren för att vinna tid -och OJ! så vi gjorde det...
 
 
och OJ! som vi firade -moooahahahahaahaa...hahahaha...!!
 
Sen lekte vi lite till.....och ni ser vad Värden klätt upp sig -Läderhååååsen!!..jag blev alldeles rörd över att vi lyckats förstöra en familj till.
 
Livet på en pinne......
 
trodde JAG ja, ända tills den shortsbeklädda Värden öppnade Porten till Himmelriket!
 
 
En Bar!!...i ett litet hus -vid en sjö -i en skog -och på en sten satt Per Gessle...
 
såklart inte................men jag stod bakom!
 
Jodåsåå...hade vi haft ett sommarhus på landet, typ 30 minuter från stan, för 375.000 (säkert prutbart för det har varit ute ett tag) så hade vi också kunnat ordna det -Livat på Landet.
 
 
......och så skulle jag köpt mig en moped.
 
 
A dream Is a dream....och i potten för Europalottot ligger typ 1 miljard.
 
 
 
Fridens!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0