Nytt spelarmatrial

 
...presenterades i går på Campus och Frölundas publika träning....I just say, Roger Rönnberg! -jag är mycket förväntansfull.
 
Och faktiskt 1200 lika förväntansfulla på träningshallens läktare....
 
som Målvaktsmamman hemmavid (jag har ju ett annat hockeylag att styra upp nuförtiden)  
 
Såå...vad tycker ni?! Ser dom inte lätta och snabba ut .....skorna?
 
Faktiskt så snabba att jag fick lägga mig utanför ishallen och pusta ut efter personbästa. Hoppas vi blir lika många i den här träningshallen på torsdag......OM vi har någon is.
 
 
 
Vättlehallen i Stenkullen klockan 20.00-20.50, J18 och Lagpremiär för Världens bästa Målvaktsmamma.
 
 
See you hockeylovers!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0