These boots...

 
//:....are made for walking -and that`s just what they`ll do.
One of these days these boots are gonna walk all over you://...tadaa..ladida...ajajaj...do! (Nancy Sinatra 1966)
 
Och när vi väl älskar varandra, jag och bergsklättrarskorna (Haglöfs 2012 och vi har en bit kvar) , så firar vi det HÄR..
...och ska vi fira det HÄR är det dags att jag lägger mig i lika hård träning infööör, som med det jättehöga berget.....eller är jag helt ute och cyklar? Man vill ju inte verka helt novis menar jag..................
 
.....på Frankrike.
 
 Så jag möter upp husband för After Work i dag....Avenyn ETT har 50% på allt bubbel fram till 23.00.
 
 
Fridens Liljor!
 
 
  

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

INGENTING kan gå fel på din vandring.
(Med eller utan vita pumps)
Franskan och champagnen klarar du galant!

Svar: Jag tänker....bubblor innan! berg...det borde ju i alla fall lätta upp stämningen lite (för mig)? Om inte annat så lindrar det mycket...typ skoskav..kanske.
Maria Årzén

2013-02-17 @ 15:56:38
URL: http://vardagsord.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0