Äkta svensk glädje!

 
Finncrisp, Finncrisp, Finncrisp och jättestarkt kaffe
 
Joel & Henke Lundqvist
 
Fika med Världens bästa Målvakt inklusive Ipad och lurar (på honom alltså..så efterlängtad var jag) - min Lavendel luktar i alla fall ljuvligt
 
och fina överlevare trots vanvård. Tvåan med kompis hade i alla fall ansträngt sig såpass att dom GOOGLAT "hur man vattnar blommor" vilket slutade med att Myrha kom till undsättning -det ska vara en tjej till finlir!
 
 
Vi är hemma efter en maratonskörning utan like -men så är husband tävlingsmänniska också. Dock...i den här aktningsvärda ålder vi börjar uppnå tar ett dygns vakenhet på krafterna till och med UTAN alkohol (synd att en flaska rödvin låg långt ner i packningen, då hade jag haft lite roligt på vägen också). Well, en hel veckas semester kvar i ett nästan för varmt Göteborg och det finns ingen som saknat mig så mycket som Skånegatan 17 A...och det är ju tur att man är saknad....väl? Storstädning, omplantering, ommöblering, jyckekärlek och uppstyrning av lössläppt?! tonåring, men nu är hon på banan igen -Målvaktsmamman...uj uj vad mycket spännande vi har framför oss!
 
Fridens Liljor!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0