Härliga var dag

 
Jag cyklade fort fort i sommarsol, nada trafik och funderingar kring det fina med vardagen. EFTER SEMESTERN är tusen gånger härligare än EFTER NYÅR -och så slipper man alla fåniga ångestfyllda löften........
 
...och så slipper mitt Målvaktslöfte gå hemma och dra flera veckor till:
 
J 18
 
Måndagen den 29/7 kl: 19.00, kör vi igång med fys igen.
Helgen 9/8-11/8 är vi ansvariga ledare för uppstartshelgen för Lerums ungdomslag.
Mer information om detta kommer.

/Ledarna
 
 
Till hockeybarnets stora glädje (yttrar sig som så; han säger ett ord eller fem med len röst....för mig räcker det helt klart att han pratar) har jag hittat en fin löprunda i Stenkulletrakten och han får skjuts -men tuta för guds skull inte om ni ser mig! -jag låtsas bara verka vältränad och oberörd. 
 
 
 
 
 
 
 
 
Länge Leve Sensommar!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0