Le Tour

 
en morgon som liknade gårdagen fast med ben som var tunga som något.....jättejättetungt.
 
Jag åt min frukost i lugn och ro -typ 20 minuter inkl.kaffe (räknas det som slowfood?) och efter husbands 5!? stod han utanför och väntade.....men nu vet ni att han finns i alla fall!
 
Dagens tur utgick frå Le Tour -ändhållplats för Snålvaktsmammans GRATISbusskort och en led på låååg höjd (här är färdigutmanat för denna gång...undrar bara hur jag ska kunna träna upp detta till om ett år?, förslag mottages tacksamt)
 
Men här är minst lika fint underifrån
 
Byn Le Tour -över bergen och du hamnar i Schweiz, vilket husband gjorde på CYKEL! -innan frukost!? Undrar just varför ingen vill åka med oss på semester!
 
 
 
 
 
Här har ni minsann en del av honom igen -husband, som jag påstår mig vara gift med...ifall ni trodde att han inte fanns.
 
Å här hade jag tänkt hoppa likt Mary (hettehonväl) i Sound of Music eller åtminstone försöka mig på en Ballotée för att prata Balettspråk, men det fanns inte en chans i hela världen! En AGAspis modell för100seklersen vägde lätt i jämförelse med Målvaktsmamman "so to speak".........men ni fattar känslan va?
 
Givetvis dagens AFTER HIKE (jaaa, samma bild som igår men förövrigt exat likadan)
 
och här ser ni nästa års utmaning! Upp till toppen på -Husband: 3 timmar! -Målvaktsmamman: 4 timmar! Vem ska med och utmana?? Jag kan se till så ni slipper cykla innan frukost...vad säger ni?!
 
Helt galet fina dagar i Chamonix och just i detta nu har vi dragit vidare på vår Road Trip....vi ses på Rivieran!
 
 
 

Fridens Liljor!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Jag kommer gärna med er på semester och vandrar omkring i ett vykort - joddlandes!
Joddeladihi hoho!

Svar: Jamen visst!! Med Trosor i Tyrolen är inte att förakta:)
Maria Årzén

2013-07-09 @ 12:11:41
URL: http://vardagsord.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0