6:e juni

 
och frukost som det anstår en Nationaldag......eller åtminstone festfrukost för en ledig Målvaktsmamma. Hett tips, förutom 5 minuters ägg, Classic Kaffe-Fransk Rost och Parmaskinka så dyr att Tvåan inte får någon födelsedagspresent nästa vecka, FINNCRISP MED AVOKADO OCH ÖRTSALT! -to kill for.
 
Well....annars har husband dragit iväg på Cykel som var ännu dyrare än Parmaskinkan -och här drar vi in även julklapparna för resten av livet, och jag laddar inför dagens motionsrunda. Tänkte överraska både kroppen och centrala Göteborg med en timmes alldeles för tidig powerwalk....vi har ju en Nationaldag att fira.
 
 
Som den damcyklist jag är har jag som regel att inte ringla fast handväskan i styret, som jag mot alla regler har i cykelkorgen (dock utan större värdesaker oftast med en burk blomkålsgratäng -grattis tjuven!) -jag vill inte bli omkulldragen när tillfället gör tjuven. Dock finns det undantag när principer kräver uppoffring...
 

För livet och en Sommarfin långhelg!
 
 
Nääe, ingen tid att sitta och häcka på en alldeles för platt rumpa. Klockan 11.00 startar Nationaldagsfirande i Slottskogen, kom och säg Hej om vi ses!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0