Någon fyller 16 år idag!!

 
......gissa vem?
 
Gillar Heavy Metal - men är skolad med Andliga Sånger i Kainulasjärvi....ah!...poletten trillade just ner (i bakrunden ser ni för övrigt Lappen och Lapplisans blåa fina hus...ni vet dom som ser till så jag inte dör bliutanrenköttsdöden)

Grym på att simma - när jag väl med tvång puttat i honom i simskolans bassäng hade vi övriga inte en chans längre...han var 4!!
 
Gillar att åka bil - första bilresan, till Zell am See såklart, när han var 6 veckor...och han möter upp oss där i år igen.
 
Han gillar mat - NO SHIT SHERLOCK!
 
GRATTIS VÄRLDENS BÄSTA RICKARD!....och just idag är du inte till salu....
 
......och inte jag heller eftersom jag kom med frukostfika på sängen klockan 7. Jag fick gå upp jättetidigt för att hinna sortera Chokladpinnarna kalasfint och hälla upp ett glas Pucko. Han har inte så höga krav -mer än på mig.........

och innehållet i det här paketet.
 
 
Sweet Lord så glad han var att se mig en tidig morgon i ösregn trots att jag sjöng.......kärlek kostar!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0