Isdans

 
Jag hade tänkt mig ubertrauma den dag vi byter tröja, jag och Tvåan. Jag menar.....bara nummerbytet förra säsongen kan ju klassas som en mindre psykos, till och med tvättmaskinen gick sönder.  Men det är märkligt det där...hur man ställer in sig på sakers vara -det kan gälla skolbyte, husbyte, jobbyte...whateverochmantrormanskadö, men när man väl är färdiginställd känns det bra och det kan inte bli fort nog.
 
Förändringar är bra, man växer (jag och husband borde pika runt 3 meter var, när som) utvecklas och inspireras. Blir det inte som man tänkte sig -gör om gör rätt....ingen kommer att dö....så vitt jag vet.
 
Så, nya utmaningar och målvaktsmål väntar efter 11 år i Indianernas förlovade land. Tvåan är ytterst förnöjsam, Målvaktsmamman på tå och husband mäter kilometer till Lerum....det blir långt att släpa Världens största Hockeytrunk -jag hoppas dom har ett förråd. 
 
7 år med bror.....jag tror jag gråter en skvätt i alla fall.....
 
 ...innan jag drar på stan och köper tyllkjol och sockiplast -vad klassas som trauma?
 

 

Hej Maria,

 

Tack för din anmälan till nybörjarkursen i Tantbaletten!

 

I bifogad fil finner du din bokningsbekräftelse till kursen, där även våra köpevillkor finns att läsa.

 

Kursen kommer att hållas i vår danssal på Viktoriagatan 21 varje torsdag kl. 18:00 – 19:30 i sex veckor framöver.

 

Jag önskar dig en trevlig kurs,

Välkommen!

/Teresia

 

 

Tantbaletten

Drömmer du om att dansa balett, kravlöst och för nöjes skull? Tantbaletten vänder sig till dig som med dans vill stärka din kropp och samtidigt få en trevlig samvaro med likasinnade. Det är en glädje att få dansa och balett ger dig både kroppskontroll och bättre balans.


INNEHÅLL

Vi gör övningar i klassisk balett till klassisk musik. Lektionen avslutas med stretchövningar.

 

FÖRKUNSKAPER

VI har kurser i tantbalett för både dig som är helt nybörjare till dig som dansat tidigare.

 

Bilden har inget med artikeln att göra... (tack och lov)

 alt

Alltså inte jag............än!

 

 

Fridens!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0