Vinstgivande

 
Hans Abrahamsson för Aftonbladet 2013-03-21
 

Domarna valde att inte ens att rådfråga videodomaren, något som retade upp Frölunda. (och Målvaktsmamman...jättemycket retade det upp mig)

 

Men Vihko var aldrig inne i målgården och – som jag har uppfattat det – är det då inte tillåtet att ringa. (Surprise att det var just Vihko, f-n VF....köp honom!)

 

Från min position var situationen svårbedömd. Vad vi vet är att Vihko hade betydligt mer att vinna på att kroka ihop med Hudacek i den situationen än tvärtom. (No shit Sherlock!...5 målvaktshandskar av 5 möjliga för den analysen)

 

Jag hade hur som helst inte protesterat om det blivit en tvåa för interference. (Nåt säger mig att inte så hemskt många hade protesterat...möjligtvis den i benskyddet klämda nummer 20)

 

 
 
 
Uj uj så mycket Pajalamalm-pengar som tyngde domarfickor denna kväll. Får se vad vi kan komma upp med inför morgondagens hemma-match, vi på ruinens brant........några kilo havskräftor månne?
 
 
Fridens Liljor!
 
 

Kommentarer
Postat av: LappLisa

Tur att inte vi behövde ta gravölen 10 mil till närmaste pub!!!!!!LUUULEEE!!!!!VI firar med bastu ;norrlands guld och salt kött!!!!Tack för en god fight trots att utgången var väntat! MOAHAHAHAHA!!!!!!Lappen o LappLisa

Svar: En god kamp och vi hade behövt tröstgnaga saltkött:) Nu hejar vi vidare på Luuuleee såklart!
Maria Årzén

2013-03-23 @ 18:30:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0