God natt!?

 
Han tog Valter och gick......
 
så nu undrar jag hur han har det -om han lever......svärmorstungan Valter?
 
 
Fick kärleks?-SMS av det utflyttade barnet:
 
 
Tvätt-tid i helgen?
 
//Adde
 
 
Jag VISSTE att han saknade mig!
 

Kan ordna:)
 
//Din älskade och uppenbarligen saknade Mor
 
 
Två "tummen upp"
 
//Adde
 
 
Som den goda Mor jag emellanåt är bokad jag tvättstugan klockan 13-16 idag lördag, allt var gott. Klockan 04:59!!...04:59? i morse vaknar jag av ytterligare SMSs från barnet med smutsiga kläder:
 
 
Har varit ute en sväng (no shit Sherlock!!) är hemma hos er runt 13:30 tiden:) så tvättar vi! Kram
 
//Adde
 
 
Alltså, kontaktsökning hos mig den här tiden på dygnet är förenat med någons dödsfall -jag somnade inte om förrens klockan var typ 7! Funderade över om man inte har tvättstugor i Partille och varför vi ska tvätta...vem är vi?
 
......och så funderade jag också på att det inte är så himla charmigt med självuppblåsbara extrasängar för nattgäster klockan 01.30 i rummet bredvid, vi snackar ljudnivå som en JumboJet modell större.
 
 
Nääe men, det är ju fantastiskt skönt att småbarnsåren är över!
 
 
Härlig lördag!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: LappLisa

Lappen och LappLisa önskar all lycka till 1:an och hans nya hem!!!!!Och vad gör man när de kommer hem med tvätten!!!!!En Mor är en Mor:)

2013-05-12 @ 15:59:55
Postat av: Målvaktsmamman

Jaa, vad gör man...ber om att bli mutad helt enkelt:) En mor är alltid en Mor - annars undra man var dom är;) Hälsa Lappen att vi måste utreda vad som hände med The Saltmeat!!...versionerna går i sär i vanlig ordning. Kram

2013-05-12 @ 21:06:26
URL: http://www.malvaktsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0