Paparazzi

 
Om ni tittar riktigt riktigt noga genom stängslet som syns genom bilrutan som jag parkerat jättediskret 100 meter ifrån..., så kan ni se Världens bästa Målvakt ha fysträning...jes.
 
Men skam den som ger sig!...och här ser ni också min hans nya ishall i bakgrunden (Vättlehallen)...och hans gamla träningskläder....och nej, Snålvaktsmamman har inte varit i farten den här gången utan -han tycker dom duger tills han får sina nya -jag tror att han hellre lägger pengarna på SMS till någon han tycker om.
 
 
Så om ni, i området boende, hör talas om en vit Volvo S60 körandes runt runt idrottsplatsen i Stenkullen med en smygfotograferande damlik (inte lik som i död...möjligtvis likstel) förare är det bara jag -Målvaktsmamman -För en blogg -Värd namnet.
 
 
Fridens Liljor!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Dina ansträngningar som paparazzi uppskattas!
Jag vet vilka blickar man kan få när man
står och tar kort på det mest underliga saker...

Svar: ;)
Maria Årzén

2013-05-10 @ 10:23:21
URL: http://vardagsord.blogspot.se/
Postat av: Målvaktsmamman

Jaa, gud. Det händer att jag skäms över mig själv emellanåt! Till detta inlägg skämdes Tvåan så till den grad att han gav mig tillåtelse att ta kort som "vanligt folk"...inget ont som inte har nåt gott med sig...men sen dess har jag knappt sett honom.

2013-05-10 @ 21:49:31
URL: http://malvaktsmamman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0