Ni vet

 
killen som flyttat till stan och satt NK och Göteborgs Klubbliv i konkurs (se inlägg "Plötsligt" 14 nov.). Han SMS:ade sin älskade mamma -moi! i lördags....
 
.från ett av mina favorithak - Clarion Post...typ ett av dom dyraste barhängen i stan!?

Jag SMSar tillbaka:
 
- !!!?? (som betyder duharvälbetalthyranpåenmiljardinnanadennacozyafton)
- Vi smider planer!

- Jasså...
- Tänkte ta varsitt SMS-lån och leva livet! (ni fattar här vad det värsta han säga till sina Parents är utan att svära va?)
- Lycka till! kanske trist att behöva sova på din brors soffa;)
- Soffan får vi nog sälja..
- Moaahahahahahahaha...kul kille!
 
 
......och sen öppnade jag ett sparkonto för oförutsedda utgifter, vore ju trist att behöva låsa in Världens bästa Målvakt på "Hispan" -dåligt med is där kan jag tänka mig.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Ann-Mari

Tycker han är värd att fira så som han får slita på jobbet för sitt dagliga bröd. Hjälpa gamla kärringar med nya scannrar måste få honom att längta bort...

Svar: Låter nästan som läge för löneförhöjning! Å andra sidan får man vara glad för de kunder som kommer....hur som helst, vem som helst i vilket skick som helst...he he he;)
Maria Årzén

2013-11-27 @ 07:22:13
URL: http://vardagsord.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0