Alla kan bli bättre

 
Utdrag ur Aftonbladet
 
Här pressas Ulf Dahlén av Wikegård
 
 

Wikegård undrade bland annat varför Gustaf Wesslau visat upp ett sånt svagt målvaktsspel hittills.

– Niklas, det där med att kritisera spelare och individuella spelare har jag svårt med. Det tar jag med spelarna, det är en laginsats hela tiden. Tittar man på Gustaf så är det vår förstamålvakt, som utmanas av Jonas Gunnarsson, svarade Dahlén.
 

– Vissa matcher har målvaktsspelet varit bra, då har andra saker inte varit lika bra. Det är en helhet. Alla kan bli lite bättre och vi jobbar tillsammans.


Efter att Dahlén lämnade intervjumikrofonen slog Niklas Wikegård fast att HV-tränaren "orkar med jobbet".

– Uffe orkar, Uffe har en tjock bankbok efter åren i NHL. Han sitter inte i förödmjukelsens hörn, han klarar sig. Han har blykoll på det hela, säger Wikegård.

 

 

Jag bara undrar...hur kan man INTE gilla Ulf Dahlén?! och jag undrar också hur man INTE kan tvinga stötta sina barn att spela hockey i NHL? Nähäpp, dags att snäppa upp vår träning aningens......vad tror ni om att lägga is på balkongen?

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0