Campus Hockeymorsor på Stan

 
Alltså...jag hade verkligen hela söndagen på mig att ge ifrån mig något som helst livstecken då jag knappt var utanför dörren. Men10! timmar mellan lördag och söndag i den här Hockeyfemmans sällskap kan ta död på till och med Målvaktsmamman (jag veeet, jag är lika förvånad!).  
 
The Fabulous Five (alla vi forna vapendragare från Frölundas 97or) från vänster nu mer:
Kungälv, Örebro, Toronto Lerum (vi gästpelar bara...men okej), Mölndal och tvillingmorsan Frölunda+Tingsryd.
 
Tyvärr är inte Hedens isbana ens nära färdig, så närmst kommande aktivitet på min Gata i Stan blev Actionparken. Och man kan väl påstå att Dramatens uppsving på senare år förlåter Örebromamman och underlättar för alles.
 
Anna för Kungälv och Kerstin för Mölndal
 
Målvaktsmamman för Tor....Lerum och Fia för Örebro
 
Lena för Tingryd
 
....och Frölunda
 
Well...no doubt! - Världens Snyggaste Hockeytröja satt på mig av nån anledning som bara jag förstår...
 
hur bra vi än åker och hur mycket bubbel vi än dricker -ren och skär hockeykärlek!
 
 
 
Bilderna är tyvärr inte till salu....än -vi tänker trycka upp fototapeter till våra barn, lyckos dom!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0