Skilda världar

 
Jag kollade ju upp hockeyunderhållning i Berlin för husband med marathonsällskap i söndags och HÄR hamnade dom tillsammans med 15000 Eisbären Berlinfans...
 
allt medans jag hamnade här! ( Lerums J20 vann förövrigt skyltad första match, bra så!)
 
Ubertrevlig inledning i O2 World Arena....
 
och...well....en inledning i Vättlehallen också -dock träning med J20/A-laget och till vänster nye tränaren Klingberg. För oinvigda har han en massa egna barn som är hockeyproffs både här och där....gott nog.
 
Nedsläpp och inte fullsatt...saknades 2000 till 17...
 
och vi var i alla fall 2 uppe i caféet som fick se Tvåan storspela...
 
 
Eisbären Berlin...mmhm..tja, andra Tyskalektionen idag -wir sind Profis in Deutschland, ich und zwei. Om han tycker det verkar bra?.....inte en aaning! -jag är ju hans mamma -jag bestämmer....ju....Es ist gut!
 
 
Fridens!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0