Lagseger!

 
Det vart en fantastisk tisdag och Frölunda överraskade flera gånger om. Jag drar tillbaka receptet för "Kokt Kanin i Bitter sås" -jag ska baka en jättegod kaka istället, leverans till Campus big time! 
 
Och när jag ändå är i bakartagen (någon här inne som sysslar med catering?) blir det 1 tårta eller 3 för oerhört underhållande hockey i gårdagens hemmapremiär -SOM VI VANN MED 2-1 ÖVER LULEÅ!...no words.
 
 
 
Stefan Nilsson, GT
 

Och bakom bra backar finns två bra målvakter.

Ja, jag skriver två - trots att Lasse Johansson inte var hundraprocentig mot Skellefteå.

Men han har potentialen, det visade han i allsvenskan förra året och i European Trophy i år.

Linus Fernström tystade alla tvivlare i går när han uppträdde väldigt likt den målvakt som kallades "Dansken", alltså Frederik Andersen.

Fernström är ingen sprattelgubbe, men en bra målvakt.

De kommer förmodligen att ha andra målvakter före sig i statistiken när säsongen summeras - men som par har de stora chanser att bli det mest framgångsrika.

 

GT 2013-09-18

 

Jes...och skulle det knipa är det bara att höra av sig - vi bidar bara vår tid i Lerum, jag och Världens bästa Målvakt.....2 för 1.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0