Påsklovet

 
...har dragit igång för "the music-maker"
 

Och ledigheten tillbringar han i en källare på en annan gata i stan, hos Svenska DJ Skolan (bilden är från hemma -hade jag gått med för att ta kort hade han dött skämsdöden all time high!)
 

Tack Rickard för din anmälan till en av Svenska

DJ-skolans kurser!

Är du intresserad av musik och drömmer om att bli lika stor som Swedish House Mafia? Då är detta en bra start för dig!

Kursen är anpassad för ungdomar vars stora dröm är att ha fulla dansgolv och få människor att må bra
genom musiken! Vi kommer att gå igenom hur man ska tänka när man arbetar som DJ. Hur man ska starta sin karriär och
alla genvägar man kan ta så man slipper den annars så långa startsträckan.

Vi är den enda DJ-Skolan i Sverige som är certifierad av Pioneer och det är vi väldigt stolta över!
 
 
Hmmm!...."drömmar stora som SHM". Tja, jag kanske borde vara med och sponsra de 3500:- för 4 dagar jag gick upp i falsett över i alla fall, jag menar så Maka får del av Kaka framöver.....typ pensionssparande. Och med tanke på att han först amälde sig till en 2 veckors musikproduktionskurs på IBIZA!! för 21700:-!!? är jag relativt lycklig över att han befinner sig i en studio på promenadavstånd från sin gråhåriga och numer hesa mamma.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0