Det är dags

 
för det här...
 
som är det här...
 
och det här...
 
så nu har storsatsningen börjat så här!

Milen på Skatås väntar, Zell am See väntar, Chamonix m Mount Blanc väntar och jag är mer vältränad nu än samma tid förra året, va bra! Vilket osökt får mig att tänka på mertid att öva inför branta höjder, typ stup en skobredd bort. Förslag mottages tacksamt -jag vill ju inte gärna ta mig hem balkongvägen i rent träningssyfte, våning 5....synd om vi skulle bli av med hyreskontraktet för lite svindels skull.

En femdagars i sträck varierande kondition och styrka -jag drar och tränar bort träningsvärken...


med the best House in Da house!
 
 
Världens bästa Målvakt kom hem från träningen och kände sig risig. Det gör ont att spela hockey deklarerade Målvaktsmamman, stuvade makaroner och tvättade underställ....nu ligger han nedbäddad i feber!
 
Det som inte dödar härdar!...påminde jag och haltade iväg till gymmet.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0