Hju(v)ligt väder vha!

 
Var det utomhusträningsväder i helgen? Ligger Mount Everest i Göteborg??
 
Happ, har jag bjudit på några mil till fots då....tja, det beror på om de måste vara sammanhängande, alla milen. Totalt sett fram och tillbaka till NärIcan...mjaaa, kanske. Ohh bye the way, typ Avenyn ner och upp under fredagens barrunda kan jag väl räkna in, med en offensiv dansavslutning till tung tung House....klart mer flåskrävande än Tantbaletten, japp -seglar upp på mil-listan för helgen. Helst hade jag velat vara världsbäst på längdskidåkning men så blev det ju inte, jag fick inte ens en vinter för nybörjaråkning i år som jag tänkt. Sydvästsvenskt vinterväder suger och nu anmäler jag mig isället till Berlin Maraton -på Inlines. Dessvärre är det samma bekymmer här, jag har aldrig åkt Inlines och ett ännu större bekymmer är att jag är livrädd, bra där!
 
Berlin 27 september foaks.....om jag inte tappat fokus och kört ner i ett slukhål.
 
 
 
Undra om man kan köra i målvaktsutrustning?
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Stefan

Som en förberedelse till Berlin marathon så kan du springa tävling i Skatås 22 mars. Du kan välja mellan 16 och 32 km
http://www.solvikingarna.se/Tavlingar/Vartavlingarna/Information.aspx


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0