MÅLbilder

 
....ska man ju ha! hojtade MÅLvaktsmamman, anmälde sig till ännu en termin med Tantbaletten och speglar ljuger väl?!...just DEN målbilden stämmer nämligen inte alls in på mig.
 
Så här får ni istället en bild på Världens bästa MÅLvaktstränare -Adam Lundh!

Jamähn, ni förstår ju varför jag kommer ge trygga, perfekta föräldraintervjuer i Madison Square Garden Tvåan älskar att MÅLvakta som fostrats här!


Och skulle det nu inte vara burvaktande jag ger intervjuer om "over there" briljerar jag med vårt andra val av miljonlevebröd en tung (som i bas...inte som i kilo) piruett i samma arena -han gör grym Housemusik också. Vad jag har förstått finns det mammanfårfintssommarhusavsonenpengar i den här branchen med -thats my son!
 
 
By the hockeyway, till höger på översta bilden har ni LedarLenas (ni vet vår medlem i hockeyfemman The Faboulus Five) målvakt Viktor Brattström och Tvåans evinnerliga vapendragare från 97orna. Jag säger bara, blir inte han nästa stormålvakt från Frölundas egna led ska jag bli nykterist!
 
-Adam; Jag lägger ett festligt liv i din händer....don´t let me down!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0