Tisdag

 
...och matchdag. Luleå kommer hit och får "förlusta sig" lite...moooahahahaha...God am I funny!
 
Växjö stod för förlusten i söndags men uj uj uj vilken härlig klack dom hade med sig....

och OM jag skulle slå mig riktigt hårt (typ som i lördags när jag pinsamhetshalkade på Avenyn) fast mer i huvudet då (plattröven var dock inte mycket att räddas av) och byta lagtillhörighet så är det defenitivt den här klacken jag skulle tillhöra -Psycho Circus!
 
Och tittar ni på mannen till höger i Frölundatröja (apropå nämnda cirkus) så tittar ni just nu på den bittraste VFsupporten EVER! Och om du bittra VFsupporter råkar sladda föbi den här Bloggen kan jag upplysa dig relativt varsamt om att MAN KAN F-N INTE SKJUTA SÅ FORT MAN FÅR PUCKEN BARA FÖR ATT SKJUTA!! Alltså....lär dig hockey eller knacka lite fint på den stackars hörselskadade Målvaktsmamman på bänkraden framför dig så ska jag lära dig allt jag kan om denna annars så ädla idrott.
 
......och nääe, jag har inte gått och blivit pedagogiskt generös så här efter jul, utan "the bitter fan" (fan betyder alltså supporter på engelska..hohoho..) råkar dessutom ha seriebiljett som vi!! Alltså, en galen man som skriker SKJUUUT! till och med när målvakten har pucken måste ju få någon typ av vägledning kan man tycka.....om man är god....eller är fast i en väry dålig relation en hel säsong.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0