Håkan Bråkan Hellström

 
ställer verkligen till det för en Målvaktsmamma. Så mycket sång (tältande fans som kört allsång klockan 23 VARJE kväll den här veckan väry nära vårt sovrumsfönster), så galet förväntansfullt och så himla många vaaal?!

Valet av färg på skorna bestäms inte av finklänningen som man skulle kunna tro....
 
utan hänger helt på hattval och väder. Ytterst angenämnt, dansvänligt, mat -och ölmagestretchigt alltsammans ....I´m so smart!
 
 
Alltså, jag är så galet laddad inför århundradets Göteborgskonsert och kommer dansa plattröven av mig till absoluta favoriten letmetellya!
 
//:Det finns en gata där alla kan mitt namn
Jag ramlar dåliga gatan fram
Och jag var full och jag var dum och jag ramla på allt
Och jag föll för nån på en fest nånstans
Och det skulle ju va dans, dans, dans!
 
Och jag ramlade in på nåt diskotek
Och sen ramla jag ut, såvitt jag vet
Och jag ramla omkull och tog mig upp och sen
Ramla jag omkull igen
Ramlade in i en taxi
"Mister, visa mig den maximala hastigheten!
Vart du vill, så fort du kan
Ja, vart du vill, så fort du kan
Vart du vill så fort du kan"://

 
Read more: http://artists.letssingit.com/hakan-hellstrom-lyrics-ramlar
 

Jamen, vi ses på Ullevi i morgon då...heeey!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0