Ny vecka

 
-nya dietmöjligheter!
 

Och förutom magsjuka som outstanding metod för viktnedgång kommer theförkylningoftheyear på en fin andraplats. Smaklöst och urtrist. Alltså, tänk er ett liv utan smak? -jag hade hellre kvävt mig själv med en baguette! Å andra sidan skulle jag vara så smal så jag hade varit JÄTTElycklig och VÄÄLDIGT framgångsrik med OERHÖRT långt-tjockt-skimrande hår UBERVITA tänder ögonfransar SÅ LÅNGA att dom trasslar in sig i nackhåret...tillsammans med THENEVERENDING legs (jooo, benen kommer också bli jättelånga!) och en byst som Barbies......uuhhh?!
 
Lagom med mat och mer motion -skulle det kunna vara något? Well, vad vet jag med platt byst och korta ben förutom att jag längtar efter SMAKRIK mat.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0