Loungen har öppnat...ä n t l i g e n!

 
Efter ååår, sju sorger, åtta bedrövelser, husbands val av soffa och mina kulörta lyktor...någonstans vid regnbågen kan kompromisser bli så bra!

Så jag går ut här...

och lägger ner min kamouflerade lekamen där.
 
Well, sommaren på Vår Gata i Stan verkar ta för sig ordentligt -uppstått har Jesus!
 

Nääej men sämre kan man ha det om vill smygfira! och här lämnar jag en kliffhäänger likt andra världsförfattare. Måste hitta ett fint bord tills Pol Roger från Frankrikes Champagnedistrikt gör entré, man vill ju liksom leva upp till sitt rykte som Målvaktsmamma....maj gaad om det inte är dags att han börjar bidra till hushållet som Henke Lundqvist andra vuxna barn.
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Andreas Årzén

Riktigt tjusigt! Mucho Love!

2014-05-20 @ 21:20:56
URL: http://andreasarzen.colin.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0