Så hörde Gud bön

 
och fixade ett FÖRSTAHANDSKONTRAKT I STAN!!!!!! till vår förstfödde så han slipper bo på sin barndoms soffa igen. Som att vinna miljoner.....för vem är jag dock lite osäker på. Totalrenovering pågår och dessutom av någon annan (alltså så mycket gott jag måste gjort fast ingen vet om det).
 
 
Och jag hoppas verkligen att han är lika lyhörd i morgon, The sweet Lord, när vi ska till en möbelaffär med Soffa på Taket -jag, husband och Ettan för att köpa möbler muchos. Denna trio att samsas i den här typen av frågor och affärer.......well......Amen!
 
 

Februari och familjeråd på en andrahandsgata i stan:
 
Den här goda modern: Jamen herregud, hittar du inget får du ju flytta hem igen, vad är problemet?
Ettan: Aldrig i livet!
Hans bror: Aldrig att han delar rum med mig i alla fall!
Den här goda modern: Men va fan, du får ju i alla fall tak över huvudet, det är det inte alla som har!?
Ettan: Nääe...och nu har väl inte alla mat på bordet igen!
Husband: Flyttar du hem ett tag kan du ju spara hur mycket pengar som helst!
Ettan: Hellre tar jag livet av mig!
Hans bror: Jag också!
 
 
Varmt varmt välkomna till Familjerådgivning AB!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0