Tillbaka

 
på brottsplatsen!

för på den här kajen har man rumlat runt vill jag lova...tagit det här med bryggdans till en annan nivå so to say..

och förutom just dansen är det det här jag saknar allra mest -Älvsnabben. Förmodligen så nära båtliv jag någonsin kommer, såvida vi inte fortsätter våldgästa båtburna vänner i tid och otid.


Här bodde vi, fint va!?...särskilt 30gradersdagar som idag. Dock har Frölunda ubermånga fler hemmamatcher än Göteborg har 30 grader varmt -så granne med Scandinavium passar tanten bättre!

Sverige ligger under mot Vitryssland efter 2 spelade perioder, Finland har precis slagit ut Canada och USA har även dom fått respass -vad händer? Favorittippar Ryssland!....bara ett litet tips från coachen, dom verkar brutala så här långt. Men KHLspel för Tvåan, niet....jag har verkligen INGEN lust alls att flytta österut.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0