Hisingens

 
A-lag ligger i div.3 men var och och nosade på 2an förra säsongen. Det räckte inte hela vägen just då, men med nya mål och visioner inför denna och kommande säsonger hoppas jag att vi krigar oss upp....

jag menar...förstärkningen är ju inte att leka med -Moi!.....ho ho ho....
 
...eller jaa, nära nog i alla fall 
 
Well, vi fullkomligt körde över Mölndal (ingår i skaran väry förnämlig klubb) borta i onsdags, 7-1! och i ren glädjeyra över spel i NHLklass höll jag på att ringa en jättejätte rik släkting med bra kontakter började jag fundera över någon form av lönesponsring....vi hade liksom ett helt lag med karriärer att förvalta.
 
Hemmamatch igår mot Kungsbacka....uhhm, vi vann i alla fall och jag är jättejätte glad att jag inte bränt mina en målvakts broar "over there" eller gjort mig ovän med familjen (jag hade fått säga förlåt och betala tillbaka varenda öre med ränta). Världens bästa Målvakt fick en usel match att hantera, men han kammade hem lite kvällsmat -kung!

Nåval...trots period 2 och 3 i förfall, nya friska 3 poäng och i morgon ny match mot Järnbrott i Slottskogsrinken om ni har vägarna förbi.......kallaste hallen så varma kläder på.
 
Det enda negativa med den här, för Tvåan, roliga möjligheten är väl sällskapet som bjuds en målvaktsmamma vid A-lagsträningarna....inga skjutsande päron här inte.
 
Å andra sidan ser jag ingen överhängande risk att reta upp mig på någon annan förälder....bara trevlig sällskap rakt igenom.
 
 
Fridens!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0