Minns ni

 
hockeycampen jag var iväg på?...om inte gå in på Juli 2014 och inlägget "Fantastiska Femman"
 
Alltså...vi snackar l ä g e r l i v på väry hög nivå här.....
 
ni ser ju....tanten har minsann åkt båt i sina dar! Jaja, mittenmannen hör inte till Fantastiska Femman utan är matrialare...
 
eftersom vi behövde lite support just med det här.
 
Jaaa, man skulle kunna skylla det på antingen Pol eller Uffe, men det är bara att erkänna, just tältresning kanske inte riktigt är nåt för dessa sköna bönor, men va tusan, nästa sommar ska vi ju få sova i båthuset.
 
Jag hittade mitt sommarhus!! Lagom stort för att husband kanske skulle orka med oss, relativt nära stan och dessutom..
 
ubertrevliga grannar..............alltså, JAG undrar ju hur det står till med fotografen -gör inte ni?
 
Vi tävlade i kreativitet, typ Finn Bygg & Vinn. Kungälvsmamman och jag...
 
mot Örebro -och Mölndalsmamman a k a Silverfisken...uöhhmm, well...hur som, ni förstår ju (vilkasomjagtyckervann)...
 
och med facit, min och Annas triangelformade tavla upptill med, vad vi tycker hörde till väsentligheterna, h o c k e y t e m a. Måste jag säga mer?.....nä, bra så! -tänkte Ulf Dahlén och skrinnade mot havet för att tvätta håret.
 
Så, vad ville jag säga med det den här fantastiska bildkavalkaden? Tja, inget mer än att tiden går förbannat fort och uppföljningsmötet för campen närmar sig med stormsteg. Och det är ju typ storm...och temat är Starka Ben -tur att jag cyklar till och från jobbet varje dag.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0